3/31/2015

Podsumowanie miesiąca | Marzec

udaję, że gotuję | ciastka owsiane z żurawiną i owocami goji 


Marzec powoli się kończy, niewątpliwe  nie był on dla mnie miesiącem łatwym, ale z drugiej strony nie można powiedzieć, bym się nudziła. ;)
Mam nadzieję, że to przesilenie wiosenne powoli się kończy i wraz z kwietniem wróci dawny entuzjazm i motywacja. Mimo wszystko udało mi się zrobić 3 całkiem fajne sesje zdjęciowe. Spróbowałam czegoś zupełnie nowego w fotografii i wiem, że próbować będę dalej. Powoli wracam też do regularnych treningów ( obecnie ćwiczę 2-3 razy w tygodniu i zamierzam zwiększyć tę liczbę do  minimum 4 ).
Zapraszam Was  do obejrzenia krótkiego podsumowania miesiąca w postaci zdjęć. :)

Snapchat : agatabyczkowska | moja nowa fryzura - taka piękna pierwszego dnia ;)

  
Dzień Kobiet 
pyszna sałatka Oli | moja własna Nutella <3


Pierwsza tak ciepła niedziela spędzona na Cytadeli z Olą i Kasią
Wracam do biegania, pierwsze 10 km za mną 
Moja pizza na tortilli | Domowe hamburgery Mikołaja
zachód słońca nad Maltą
Testujemy nowe tło idealne no sesji noworodkowych i dziecięcych
Weronika
Klaudia 
Nocne zdjęcia z Olą - już wkrótce na blogu :)

1 komentarz: