4/24/2015

gdy świat zwalnia


Bardzo długo nie było mnie na blogu, zdjęcia również zeszły na drugi plan. Ostatnio cały czas jestem w biegu między Poznaniem a domem rodzinnym i za nic nie mogę się porządnie zabrać. Główna przyczyna to praca licencjacka, której pisanie idzie mi jak krew z nosa...
Jednakże wczoraj Ania napisała tekst o tym JAK ZMOTYWOWAĆ SIĘ DO PISANIA  i z pewnością wykorzystam kilka jej rad. ;) Dziś zaczęłam korzystać z Google Keep i naprawdę szczerze polecam!
Powyższe zdjęcie wykonaliśmy wczoraj z moim chłopakiem. Historia jest dość zabawna, bo cała "sesja" trwała niecałe 10 minut, zaraz potem zdjęcie zgłosiłam rzutem na taśmę do konkursu organizowanego przez Radio Merkury. Przyjemna tematyka, dobry humor i efekt widzicie powyżej.
Według głosowania internautów zdjęcie zyskało 8 pozycję a jury uznało je za najlepsze i udało nam się wygrać weekend w SPA! Bardzo się cieszę, że wygraliśmy. Warto czasem być spontanicznym.
Poniżej kilka innych ujęć z tej serii.
Obiecuję już niedługo wrócić z nowościami! :)



3 komentarze: